Nakupovanie cez internet preferuje až 80 percent Slovákov. Pre viac ako tri štvrtiny z nich je rozhodujúca cena. Podľa Slovenskej obchodnej inšpekcie čoraz viac obľubujeme nákupy na dobierku.
„Spotrebitelia v domnienke, že majú istotu, že im tovar príde, využijú túto možnosť. Často sú prekvapení, keď doma otvoria obsah a nie je tam očakávaný kvalitný značkový tovar, ale často sú to falzifikáty výrobkov,“ uviedla metodička Odboru ochrany spotrebiteľa Judita Šenkárová.
Obrovská zľava značkovej karbobrúsky či možnosť zaplatiť až pri dodaní tovaru zapôsobili aj na pána Igora.
Jednotka do tejto reportáže pre reláciu Občan za dverami oslovila aj riaditeľa Inštitútu moderného spotrebiteľa Filipa Kužmu:
Reportáž bola zverejnená aj na: https://spravy.stvr.sk/2025/02/pana-igora-zlakala-nizka-cena-znackovej-brusky-balik-ani-neotvoril-a-uz-zaplakal-nechceny-tovar-nema-komu-vratit/.