• #IMS
  • Aktuality 📰
  • Podporte nás 🤝
  • Partneri 🌎
  • E-mail 📧
  • EN 🇬🇧
Riaditeľ inštitútu na JOJ 24 o slovenských potravinách

Slováci pri nákupe potravín preferujú slovenské produkty, avšak cena zostáva hlavným faktorom pri konečnom rozhodovaní. Vyplýva to z exkluzívneho prieskumu agentúry AKO, o ktorom sa diskutovalo v relácii Analýzy 24. V relácii sa predstavili riaditeľ agentúry AKO Václav Hřích, riaditeľ Inštitútu moderného spotrebiteľa Filip Kužma a predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu Martin Krajčovič.

Relácia bola zverejnená aj na: https://www.noviny.sk/slovensko/1022920-analyzy-24-slovaci-chcu-slovenske-potraviny-ale-cena-je-rozhodujuca.

10. februára 2025

Inštitút moderného spotrebiteľa

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Mail