• #IMS
  • Aktuality 📰
  • Podporte nás 🤝
  • Partneri 🌎
  • E-mail 📧
  • EN 🇬🇧
Inštitút pre SME o privátnych značkách reťazcov

Pre obchody vyrábajú pod ich značkou aj slovenské známe firmy.

Často majú menej lákavé obaly a na prvé počutie neznáme názvy. Zvyčajne sú však lacnejšie, a na Slovensku čoraz viac obľúbené.

V minulom roku dosiahol podiel výrobkov tzv. privátnych značiek na Slovensku takmer 26 percent. Je to o percento menej ako rok predtým, ale stále ide o druhé najvyššie číslo od roku 2013, odkedy Potravinárska komora Slovenska sleduje toto číslo.

…

Inštitút moderného spotrebiteľa prispel do článku denníka SME svojím vyjadrením a celý si ho môžete prečítať na: https://domov.sme.sk/c/23452517/paradajky-mlieko-aj-naradie-privatne-znacky-u-nas-zdomacneli-tento-rok-mozu-byt-este-vyhladavanejsie.html.

19. februára 2025

Inštitút moderného spotrebiteľa

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Mail