• #IMS
  • Aktuality 📰
  • Podporte nás 🤝
  • Partneri 🌎
  • E-mail 📧
  • EN 🇬🇧
Riaditeľ inštitútu pre Markízu o Biedronke a jej cenách

Maslová kríza je zjavne na ústupe. Viaceré obchodné reťazce prišli s akciami a maslo ponúkajú výrazne lacnejšie. Deje sa to v čase, keď na Slovensku otvoril svoje prvé predajne nový reťazec, ktorý postavil svoj štart aj na cene tejto potraviny. Markíza zisťovala, či jeho príchodom pritvrdil konkurenčný boj v maloobchode.

Televízia Markíza do tejto reportáže vo večernom spravodajstve oslovila aj riaditeľa Inštitútu moderného spotrebiteľa Filipa Kužmu:

Reportáž bola zverejnená aj na: https://tvnoviny.sk/domace/clanok/956901-biedronka-zamavala-trhom-ako-ovplyvnila-ceny-v-retazcoch.

12. marca 2025

Inštitút moderného spotrebiteľa

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Mail